Mammi,jag och lillasyster vs stan!

Jaha efter skolan idag fick jag väldigt snabba pussar av Axel, men bättre än inget.♥ Direkt efter det träffa jag Mamma och min lilla syster. Och vi beger oss vidare in mot stan. Tredje affären som vi besöker rensar vi hela gina tricot.
Direkt efter det var det dags för mig att göra nummer ett så vi vandra vidare till Hansa men kunde ju såklart inte låta bli att kolla lite på H&M det är ju ändå på vägen. Så där blir det ju också lite inköp. Jag är världens lyckligaste tjej. Helt sjukt vad kvinnor blir glada av kläder,haha.
Anyway på vägen till Casa Mia så går vi en sväng om Stadium där min lilla syster Hanna får en everest vinter jacka. NAJS! Känner mig så otroligt bortskämd! Fick även konsertbiljett av mamma till Wiz Khalifa som födelsedags present. Tusen tack mamma!!!
Vi blir upphämtade av plastpappan Patrik, sen blir jag avlämnad hos Sofia.
Nu är jag hemma och ska torktummla sen nanna kudden!
Hoddies från H&M och jeans från Gina                              toppar från Gina
Enkel svart klänning som man lätt kan piffa upp med smycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback