money no money money

Hejsan säger en trött tjej med mega huvudvärk och ont i halsen och öronen varje gång jag sväljer. KUL!
Jag såg så mycket framemot att jobba men mår en aning bättre idag så kanske ska testa jobba imorgon. 
Slutade tidigare igår och gick runt lite. Har bestämt mig för att köpa Jofama by Kenza jackan nu. Har tänkt på det ett tag men om mamma kan hjälpa till lite så blir det av! Wihoo!
Var även tvungen att köpa nya jeans igår för mina sprack i rumpan i morse,haha. Fatty!! Köpte höga svarta kick och är helt förälskad! Vill köpa fler! 
När jag och älskling skulle åka hem från Uppsala åkte vi flygplan, och det var vår första gång tillsammans och idag har vi varit tillsammans i 30 månader. Att vi varit tillsammans så länge ändå inte riktigt åkt flygplan. Men i sommar blir det Italien! Fy vad jag längtar! Tyvärr är jag sjuk så det blir inget speciellt firande idag. Men glad att jag slipper vara ensam. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback