FRISK!

Äntligen frisk! Ingen feber ingen värk..dock lite hosta kvar men inte mycket.
Så nu när jag varit hemma i flera dar så ska jag verkligen göra saker imorgon! Har fått min lön, säkert några alltid kollar vid tolvslaget och blir överlyckliga! 
Ska spara halva lönen till London och betala mobilräkning imorgon. Resten går till nöje! Planerat en dubbeldejt på lördag,haha och imorgon ska jag fika med Pillan och på kvällen ha en tjejkväll åhh vad jag längtar! Innan var alla mina tjejvänner blondiner nu är alla mörkhåriga! Har jag varit borta så länge? 
Har kollat fem filmer idag...legat i sängen hela dagen bara för att vila upp mig lite extra. Funderar på att sätta på en sista film innan jag ska gå och lägga mig... Älskar netflix! 
Druckit massvis med citron-te med honung i. Och det hjälper riktigt bra mot halsen!! Milt och framförallt gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback