KAOS

Hejsan! Är hemma och mitt rum är KAOS! Ska börja städa snart så jag gör något. Lite senare ska jag träffa Pillan och vid nio tiden ska vi vidare till min kompis och kolla film och mysa! 
 
Igår blev jag jätte glad över mina vänner! Blev alldeles varm om hjärtat. Det var nämligen så att det var en födelsedagsfest igår där det var planerat att gå ut. Mina sista pengar gick till presenten så hade inte råd att gå ut, Fick min mens igår så hade jätte mycket mensvärk och var seg. Och klockan var redan mycket. Desutom sov Axel hos mig sjuk.
Vid tio tiden ringer mina kompisar mig och övertala mig att komma och säger att dem bjuder på utgången som en tidig födelsedagspresent till mig. Hör även alla andra i bakgrunden skrika mitt namn! Då blev jag så jäkla glad så jag gick ändå! Kändes lite taskigt mot Axel imed att han var hemma hos mig. 
 
Nu har jag fått vara med honom en timme bara innan han var tvungen att sticka.. och vi har månadsdag idag. Inget vi firar speciellt längre. Men har inte sett honom på en vecka och fick bara en timme. (mens som talar just nu)
Idag känner jag mig lite nere.. säkert också pågrund av mens och en hemsk mardröm. 
Har lust att gråta jätte mycket men har ingen anledning till det. Hatar vara kvinna...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback