NATTUGGLA

Tjena! Som nattugglan jag är så kan jag inte somna såhär tidigt. Nu när jag blivit arbetslös, har jag vänt på dygnen helt och jag blir så jäkla arg över det. Vill inte sova bort hela dagarna. Sätter tre alarm varje dag. Från tio till tolv. Jag vaknar aldrig av dem...hör inte ens dem. Utan vaknar två av mig själv, sen tänker jag att hela min dag är förstörd. 
 
Sitter hemma hos Gisela och alla har redan gått och lagt sig så nu sitter jag själv hemma hos någon annan...Känns lite dumt, men känner mig ganska hemma här. 
 
Haft en jätte trevlig kväll. Superskönt att Jessika är hemma. Vi har till och med börjat planera en liten Halloween fest. Ska bli så kul! Men kan inte bestämma mig vad jag ska vara..Om jag ska vara en Hobbit, Pirat eller en Minion...finns ju så jäkla myckat att vara! Vad tycker ni? 
Dem finaste tjejerna
Får bli en gammal goding! En av dem bästa dagarna i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback