THRUE FRIENDS

Hejsan svejsan! I fredags så hade tjejerna och jag en liten filmkväll. Vi såg the ring. Egentligen är den inte så läskig när man tänker efter men har lite fobi för tjejer med långt svart hår och vitt nattlinne som kryper fram...

Idag/lördag har jag varit med Gisela på dagen. Måste bara säga att hon verkligen är en jätte fin vän! Jag fixade till hennes ögonbryn. Noppa och färgläggde.


På kvällen gick jag på bio med Axel, Pillan och Danial. Vi såg Don Jon. Den var rolig men verkligen en "vuxenfilm". Efter de tog vi promenader och bara umgicks. En toppen helg!

Kommentarer
Anonym säger:

<3 du är också min allra finaste vän! Love you bestie <3

2013-10-27 | 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback